dinsdag 24 februari 2015

Lawn Fawn Sushi



Mijn collega die eigenlijk helemaal niet van stempelen houdt liet laatst haar nieuwe aanwinst zien. Een schattig stempeltje van een vogeltje met een zustersmutsje op. Ik was meteen verkocht door de stijl van de stempel en zag een serie eenvoudige, maar leuke kaarten voorbij komen in mijn gedachten. Eenmaal thuis ben ik meteen naar de website van Lawn Fawn gegaan. Mijn favoriet had ik al snel gevonden: 'Let's Roll' een clearstamp van sushi! Wat het nog leuker maakt is dat er ook matchende dies van zijn. Kun je ze eerst uitsnijden en dan stempelen geen uren meer zitten uitknippen.



 Materialen:

- Pretty Papers bloc Don & Daisy Marianne Design PK9107 -
- Pretty Paper bloc Marianne Eline`s Folklore PB7033 -
- Pretty Paper Bloc Marianne Design Café La Patisserie PK9090 -
- Eline's Huis Buitenhuis Dolls House A4 Paper Pack PB7042 -
- Scrappapier -
- Lawn Fawn clear stamp Let's Roll LF606 -
- Lawn Fawn Let's Roll lawn cuts LF658 -
- Lawn Fawn clearstamp Love You a Latte  LF704 -
- Lawn Fawn Love You a Latte cuts LF705 - 
- Distressinkt diverse kleuren -
    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten