dinsdag 12 mei 2015

Art Specially Winning Monday #3


Het event is voorbij, maar de winning monday nog niet! De opdeacht deze keer is een kaart maken met chloor techniek. Het liefst met de nieuwe stempellap van Art Specially. Ik had de nieuwe
stempellap besteld op het event en vlak voor deze wedstrijd viel hij op mijn deurmat :) Ik kon het weer niet laten en heb 4 kaarten gemaakt met chloor techniek. Dat maakt het kiezen wel weer lastig. Ik heb uiteindelijk de blauwe kaart ingestuurd met de tekst 'Paint your Canvas of Life' Mijn inspiratie voor deze kaart/ tekst heb ik gehaald uit een liedje van mijn favoriete band: Epica - Canvas of Life.


Met chloor kun je hele mooie effecten creƫren. Je kunt dan het beste een speciaal chloor kwastje
gebruiken, het blijft natuurlijk agressief spul. Helaas heb ik dat speciale kwastje niet en besloot het met een oud goedkoop kwastje te doen. Het is gebleken dat je inderdaad geen gewoon kwastje voor chloor moet gebruiken, ik begon met een lange penseel en eindigde met een stompje. de haren zijn opgelost in het chloor.

Ik heb mijn kaart steeds afgeplakt met tape  zodat ik allemaal rechthoekige vlakjes overhield. Deze heb ik ingekleurd met 3 tinten Distress ink die dicht bij elkaar liggen met behulp van mijn ink blending tool. Daarna heb ik gestempeld en met chloor de stempels meer tot leven laten komen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten