woensdag 12 augustus 2015

3 Luik Kaart


Voor de feestelijke gelegenheid van mijn vaste camping heb ik een kaart gemaakt. Ze vieren namelijk hun 25e seizoen en dat verdient een kaartje. Om er iets bijzonders van te maken heb ik gekozen om een 3-luik kaart te maken. Dit heb gedaan door 2 vierkante kaarten in elkaar te plakken.
Ik ben heel blij met de nieuwe serie mallen van Marianne Design met de bomen en herfstige malletjes. Deze passen perfect bij de camping.

Even kort over mijn favoriete camping De Wiltzangh. Deze bevindt zich in het mooie Drenthe tussen Ruinen en de grote natte heide (grootste natte heide van Europa). Het is een schitterende omgeving, je zit midden in de natuur en er is voldoende privacy op de camping. Ik kwam voor het eerst op de Wiltzangh met mijn ouders toen ik nog een klein meisje was. Hutten bouwen, fietsen, veel vrienden maken en lekker zwemmen. Nu, vele jaren later kom ik er nog steeds. Wat je echt gedaan/gezien moet hebben als je ooit daar in de buurt bent is een bezoekje aan het Theehuys Anserdennen. Je zit midden in het bos op een sfeervol terras (binnen zitten kan ook) en de vogeltjes vliegen zo aan je tafel voor de laatste kruimeltjes. Wat ik ook nooit oversla is een bezoekje aan het zeemuseum Miramar in Vledder. Wat je ook een keer gezien moet hebben is het vertrekken of terugkomen van de schaapskudde aan het begin van de grote natte heide. Probeer ook eens een potje honing van de plaatselijke imkers.


In zo'n natuurrijke omgeving zijn natuurlijk ook veel verschillende dieren te zien. Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk van deze dieren terug te laten komen op de kaart. Zo kun je bij het vallen van de avond wild spotten. Als je geluk hebt kun je reeën zien, konijnen en vossen. Op de camping is veel voedsel te vinden voor de kleine diertjes, zo kun je overdag gewoon eekhoorntjes van boom naar boom zien gaan. Ook zijn er veel verschillende bomen te zien en in de herfst periode zijn er volop eikeltjes en paddenstoelen.


Materialen:
- Creatable Marianne Design Spar (LR0378) - 
- Creatable Marianne Design Den (LR0379) -
- Creatable Marianne Design Paddenstoelen (LR0372) -
- Creatable Marianne Design Kerstboom (LR0136) -
- Craftable Marianne Design herten (CR1289) -
- Creatable Marianne Design kerstbomen (LR0370) -
- CollectableMarianne Design Home Sweet Home (CO1333) -
- Collectable Marianne Design Vogeltjes (CO1311) -
- Joy mal Banners (2st) [6002/0386] - 
- Lea'bilities 459883 eikels en bladeren -
- Mal konijnen, gekocht bij Doe@ding -
- Lawn Fawn clearstamp Violet's ABC's LF732 -
- Joy! papierblok At the movie 28541 -
- Joy! papier blok Wood Texture 15x30 cm -
- Panduro clearstamps bosdieren -
- Distress ink Peeled Paint -
- Distress ink Vintage Photo -
- Distress ink Spiced Marmelade -
- Distress ink Tea Dye -
- Distress ink Fired Brick - 
- Waterbrush -
- Witte Sharpie -


Aanvullig:
De kaart staat nu te pronken bij de Receptie van De Wiltzangh!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten