vrijdag 4 september 2015

Art Specially ATC swap: WIT!


Art Specially had deze keer een echte uitdaging voor ons, namelijk het thema WIT. Nou is dat een 'kleur' waar ik echt niets mee heb, maar had besloten toch hieraan mee te doen. Je moet jezelf zo nu en dan eens uitdagen ;). Ik heb er dan ook echt even mijn hersens op moeten kraken. Eerst bedenken wat voor wits ik allemaal in huis heb. Zo vond ik verschillende tinten wit papier, wit embossing poeder, witte lintjes, witte pearlpen en parchment papier. Ik had toen net nieuwe 'onder water' stempels binnen en het leek me wel leuk om daar iets mee te doen. Voor deze ATC swap heb ik 2 sets van 3 stuks gemaakt. Één setje heb ik gemaakt met stempels van Joy, dat zijn die met de visjes die tussen de golven en het koraal zwemmen. De andere set is met een zeeduivelstempel van 'Susana Loves Stamps'. Om de zeeduivel meer te laten spreken heb ik kleine accentjes gegeven met distress ink. Met glossy accent heb ik nog wat waterdruppels gemaakt. De lintjes heb ik uiteindelijk niet gebruikt.


 Materialen:

- Susana Loves Stamps - Lion Fish
- Joy! mal schelp-zeester-schelphoorn 6002/0329
- Pearlpen parelmoer
- Kraaltjes
- Glossie accent  
- Parchment papier
- Wit embossing poeder
- Witte sharpie




Dat het een lastig thema was blijkt maar weer. Aanvankelijk was de sluitingsdatum 26 juli dat is toen opgeschoven naar 13 augustus en nu 4 september heb ik ze in mijn brievenbus gekregen :). Ik heb dus een tijdje geduld moeten hebben tot de ATC's werden verstuurd. Niet veel deelnemers deze keer, maar ik ben heel blij met wat ik ontvangen heb. Tot mijn verbazing heb ik ook nog een extra prijsje gewonnen, namelijk een boek over ATC's. Ook heb ik 2 leuke stempels erbij gekregen. Één met de tekst 'Happy times are here again' en de andere is een ATC stempel van Art Specially, die zal ik zeker gebruiken met de volgende ATC swap.

 


Materialan:

- Joy! clear stamps Under the sea 6410/0099
- Parchment papier
- Wit embossing poeder 



Dank aan iedereen die zijn best heeft gedaan met het thema WIT:

Links: maker onbekend         Rechts: Yvonne van Eekelen

Links: M.J. Baan - Heijlaerts         Rechts: Johanna Visser

Boven: Agitte Huberts         Onder:Francoise Guldentops



7 opmerkingen:

  1. Ik vond het ook een uitdaging, maar het is ons gelukt en ik heb er 1 van jou (die met de schelpen), bedankt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Lysette!! Boekje ziet er leuk uit en wat een leuke stempels heb je ook nog gewonnen!! Ga proberen om deze keer ook eens mee te doen,
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! als je meedoet krijg ik misschien wel een kaartje van jou ;) Het thema is Kerst. Moet je alleen Agitte even een berichtje sturen dat je meedoet.

      Verwijderen
  3. Het was geen gemakkelijke uitdaging maar ik ben blij met het resultaat. En met de prachtige ATC'S in retour. Ik mocht er eentje met visjes ontvangen van jou Lysette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was inderdaad een moeilijk uitdaging maar wel met een mooi resultaat toch?

    BeantwoordenVerwijderen