woensdag 25 november 2015

Art Specially ATC swap Sinterklaas


Dit keer een heel feestelijk ATC thema: Sinterklaas. Ik had hiervoor heel veel inspiratie. Eigenlijk had ik geen Sinterklaas stempels in huis, dus heb ik als eerste een setje postzegel ATC's gemaakt met 'Zie de maan schijnt door de bomen'. Gelukkig kon ik van mijn moeder nog wat Sint stempels lenen. Ik had nog een leuke alfabet stempel van Marianne liggen die me deed denken aan chocolade letters. Die heb ik dan ook gebruikt in mijn 2e setje ATC's ik heb hierin ook het wortelstempeltje verwerkt van de Sinterklaas stempels van Joy! Voor het laatste setje heb ik oude pietenstempels van Pipoos gebruikt samen met een muurstempel die ik ook van mijn moeder heb geleend (toch wel handig als je allebei dezelfde hobby hebt). Het muurtje heb ik kleur gegeven met Brusho (Burnt Sienna). De stempelafdrukjes heb ik ingekleurd met Distress ink.


En er vielen weer juweeltjes van ATC's in mijn brievenbus. Met nog een leuk stempeltje van Art Specially (tekst: Big Smile) erbij! Ik ben heel blij met alle kaartjes die ik gekregen heb en heb er ook weer inspiratie uit kunnen halen wat natuurlijk ook heel belangrijk is. Ook weer leuk om te zien dat meer mensen mijn pietenstempel hebben gebruikt en de Art Specially boom blijft overal terugkomen, leuk! Agitte heeft weer een leuk filmpje gemaakt van alle inzendingen.

Links: Grytsje Jacobi,   Rechts: M.J. Baan - Heijlaerts
Grytsje, Jouw piet vind ik fantastisch gelukt en met de achtergrond/kleuren is het een mooi geheel.
M.J. Baan, Je cadeau's vind ik heel creatief zeker met de labels erbij. Ook is je pietje heel leuk ingekleurd.

Links: Colinda,    Rechts: Ellen Schrik
Colinda, Hij is echt super leuk geworden met dat jute en uiteraard geweldig ingekleurd. Ik ben blij dat ik er één van jou heb!
Ellen, Heel leuk gedaan met die brusho achtergrond en die schoenenstempel vind ik geweldig! Zeker met de cadeautjes erin.

Links: Agitte Huberts,    Rechts: Ellen Schrik
Agitte, Je achtergrond ziet er heel leuk uit met een mooie bijpassende tekst en het cadeautje is heel creatief met dat ijzerdraadje.
Ellen, ik heb 2 kaartjes van jou mogen ontvangen! Het zie de maan schijnt door de bomen is goed gelukt (net echt!) en die huizen erbij maken het helemaal af! Ik ben er blij mee.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes had je gemaakt en ook gekregen :)
    Op naar de volgende uitdaging.
    Een gezellige dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja je hebt er 2 van Ellen gekregen omdat het soms moeilijk te verdelen is, dan ben ik altijd blij als er iemand bij zit die verschillende Atc's maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ik vind ze allemaal leuk! Ik maak vaak ook verschillende omdat ik niet kan kiezen haha.

      Verwijderen