woensdag 4 november 2015

Dutch Card Lovers kleuren challenge


Ik kreeg een tip over de blogspot van Dutch Card Lovers. Ik doe nu voor de eerste keer mee en deze keer is het een kleuren challenge. Omdat ik nu lekker bezig ben met kerstkaarten heb ik voor deze challenge een kerstkaart gemaakt. De basis is een witte kaart, je mocht kiezen uit 3 kleuren. Ik heb alle 3 de kleuren gebruikt in mijn kaart. Het karton met kippengaas patroon heb ik eerst gestempeld met sneeuwvlokken en daarna opgehoogd met 3D foam.

 
Materialen:

- Marianne Design embossingfolder & die chickenwire DF3404
- Penny Black clearstamp Holiday Snippets
- Stampin'Up! Festival of Trees
- Distress ink Peacock Feathers
- Distress ink Festive Berries
- Stazon ink Olive Green

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je voor de eerste keer meedoet met de DCL, hopelijk volgen er meer! Je kaartje is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Creatieve kaart! Leuk dat je ons gevonden hebt en hopelijk doe je vaker mee, dank je wel voor deze eerste keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie creatieve kaart hoor gaaf gebruik van de kleuren ook. Leuk dat je met ons meedoet en hopelijk volgen er meer kaartjes. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan zo. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart in deze kleurstellingen!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen