dinsdag 10 november 2015

Marianne's Diva's Kraft Challenge #3


Voor Marianne Design Diva's ben ik nu overgegaan op een ander kerstkleurtje: Rood! Dat doet het altijd goed met kraft. Ik ben gaan graven in mijn oude mallen en ik stuitte op één van de eerste mallen die ik kocht toen ik mijn Cuttlebug aanschafte, een hertenhoofd. Ik heb al van kinds af aan een zwak voor hertjes door de Disney film Bambi, dat blijft een mooie film. Weer heb ik gekozen voor één van de nieuwste papierblokjes: Nordic Winter. Voor kaart 2 kun je hier klikken.


Materialen:
- Creatable Poinsettia Miniature LR0142 -
- Creatable Reindeer LR0177 - 
- Pretty papers bloc Nordic Winter PK9128 -
- Clearstamp Project NL Border Nordic PL1521 - 
- Ribbelkarton -
- Kraft -


2 opmerkingen:

  1. Een prachtig "oud" hertenhoofd en leuk met dat rood/witte twine .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. a lovely festive card. thanks for sharing with the Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen