donderdag 12 november 2015

Marianne's Diva's Kraft Challenge #4


Nogmaals een rode kerstkaart met kraft voor Marianne Design Diva's. Om mijn vorige rode kaart te zien klik je hier. Ik ben gegaan voor strak en simpel Het hertje dat ik heb gebruikt heb ik toen der tijd tegelijk gekocht met het hertenhoofd. Toen ik laatst aan het snuffelen was in hobby winkeltjes stuitte ik op de sneeuwvlokken stempel van Katzelkraft. Ik ben blij dat ik hem heb meegenomen, want hij past perfect als achtergrond stempel op deze kaart. Deze keer heb ik helemaal geen paper blok gebruikt.

Materialen:
- Clearstamp Project NL Border Nordic PL1521 - 
- Clear Stamp Eline's Xmas Mail EC0142 -
- Stars Embossing Folder & Die DF3408 -
- Creatable Reindeer LR0179 - 
- Katzelkraft Sneeuwvlokken KTZ147 -
- Plaksteentjes - 
- Kraft - 

1 opmerking:

  1. a lovely festive card. thanks for sharing with the Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen