donderdag 12 november 2015

Marianne's Diva's Kraft Challenge #6


Kraft, kraft, kraft, ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik kwam op het idee voor deze kaart na het maken van kaart 45 voor Marianne Design Diva's. Bij de vierde kaart had ik de mal van de stars embossing folder gebruikt en de restjes daarvan had ik bewaard. Toen ik mijn vijfde kaart maakte raakte ik door de kleuren en het knipvel geïnspireerd om mijn restjes sterren te gebruiken voor deze kaart. Ik hoop dat alle kraftlovers ook inspiratie krijgen om meer met kraft te werken.

X-mas mail is on your way!



Materialen:
-  (stempel) Collectable Envelop COL1337 -
- Clear Stamp Eline's Xmas Mail EC0142 -
- Stars Embossing Folder & Die DF3408 -
- Pretty papers bloc Nordic Winter PK9128 -
- Eline's owls no.2 knipvel AK0056 -
- Panduro modeling paste -
- Distress ink Vintage Photo -
- Kraft - 

1 opmerking:

  1. Ik zet de brievenbus vast open voor deze kerstkaart, kan hij zo naar binnen vliegen :), erg leuk zo.

    BeantwoordenVerwijderen