woensdag 9 december 2015

Marianne Design challenge #141


Net een gaatje gevonden om op het nippertje mee te doen met Marianne challenge #141. Het thema was een kerstkaart maken in de kleuren rood en wit met uiteraard zoveel mogelijk Marianne producten. Voor mijn kaart heb ik een hele oude clearstamp uit de kast getrokken ik moest hiervoor echt even googlen voor de code. Kerstproducten zijn nooit weg want je kunt ze altijd weer een keer gebruiken, tijdloos. Omdat ik voor deze kaart 2 mallen heb gebruikt doe ik met deze kaart ook mee met de Marianne Design Diva's challenge van deze maand (use at least two dies). Voor het fotograferen van mijn kaart heb ik ook de achtergrond in het kleurthema rood - wit gehouden.


Materialen:
- Collectable Tab With Text NL COL1314 -
- Creatable frame LR0309 -
- Paper Bloc Made In Holland PK9126 -
- Clearstamp Eline's huis Jingle Bells EC0132 -
- Distress ink Fired Brick -
- Stazon ink Claret -

4 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart!!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi met de stempel.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Lysette!!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen