maandag 7 maart 2016

Doe@ding demodagen maart 2016


Altijd leuk om een dagje naar de Doe@dingdagen te gaan. De hobby winkel Doe@ding (Spijkenisse) organiseert 2 dagen leuke workshops in een hotel vlakbij. Daarnaast zijn er volop demonstraties, dus genoeg om weer wat inspiratie op te doen. Mijn mijn vaste clubje zijn we begonnen in het hotel, daar heb ik 3 workshops gedaan. 2x een doosje met chocolaatjes erin, versiert met lente bloemen. De laatste workshop die ik heb gevolgd was van Saskia Smits. Ik vond het de leukste workshop van de dag, we hebben een kaart gemaakt met een Pan Pastel achtergrond en Lavinia stempels. Ik ben zo blij dat ik deze workshop heb gedaan, ik had al jaren Lavinia stempels in een la liggen. Ik gebruikte ze niet meer omdat ik er geen goede inkt voor had. Nu ik weet welke inkt ik er het beste voor kan gebruiken kan ik mijn stempels weer uit de kast halen en er mee aan de slag gaan.

Bij de Pan Pastel workshop hadden we een kaartje gemaakt en een strookje. Van dat strookje kon je later een label van maken, maar ik heb er thuis een kaartje van gemaakt. Ik had de paddenstoelen stempel gekocht in het hotel dus kon ik de stempels mooi door laten lopen op mijn achtergrond. Met Wink of Stella heb ik thuis de vleugels nog een boost gegeven.


Dezelfde avond ben ik nog aan de slag gegaan met mijn nieuwe stempels. De kaarten zijn geïnspireerd door de workshop kaart. Eerst heb ik een kaart gemaakt met de Crazy Birds van Tim Holtz, daarna heb ik met de Lavinia paddenstoelen nog een Alice in wonderland kaartje gemaakt. Voor een extra dromerig effect heb ik met Wink of Stella de paddenstoelen nog een glansje gegeven. In plaats van een Pan Pastel heb ik Distress ink gebruikt voor mijn achtergrond. Voor de witte accenten heb ik een witte Sharpie gebruikt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten