woensdag 18 april 2018

Terug van weg geweest


Oeps! Dacht ik toen ik zag dat mijn laatste blogpost een jaar geleden was. Dat wil niet zeggen dat ik geen tijd heb gehad voor mijn hobby's, ik heb alleen geen tijd gemaakt om erover te bloggen. Ik heb dus ook al een jaar niet mee gedaan aan een blog challenge. Daarnaast heb ik Netflix ontdekt dus iedere keer als ik mijn laptop open deed......
Ik probeer nu weer wat meer tijd te maken voor kaartjes maken. Daarbij probeer ik ook weer wat oude stempels te gebruiken en zo nu en dan iets anders dan Distress ink te gebruiken.

Zo heb ik nu een paar kaartjes gemaakt met mijn Alice in Wonderland stempels. Ook had in nog de ijsvogel stempel van Julia Woning ongebruikt liggen (nog een keer Oeps!). Die zat nog in een tasje met aankopen van Art Specially 2017 samen met een leuke stempelset van Tim Holtz en Dylusion.

Ik heb al deze kaarten gemaakt met het aquarelpapierblok van Panduro. Voor het kleuren besloot ik mijn Stampin'Up! markers ook weer eens uit de kast te trekken, lekker kliederen met een waterbrush.


Materialen:
- IJsvogel stempel van Julia Woning -
- Diverse rubber stamps Alice in Wonderland -
- Tim Holtz Cling Stamps Hipster CMS 288 -
- Dylusions Stamps Ugh People DYR51282 -
- Stampin'Up markers -
- Waterbrush -
- Stampin'Up! Basic Black ink pad -


1 opmerking: