zondag 13 mei 2018

Cats on Appletrees


Mijn favoriete stempels van dit moment: Cats on Appletrees. Leuke silhouet stempeltjes die ik voor het eerst kocht op de Art Specially. Na de laatste beurs had ik toch spijt dat ik die rotsen niet had meegenomen. Mijn moeder tipte mij over een winkeltje in Den Haag die ze ook verkoopt: Het Appeltaartgevoel. Daar heb ik uiteindelijk ook nog een flinke slag geslagen en ik kan voorlopig vooruit. Ze hebben ook een website, dan kan je zien wat ze nog meer verkopen.op de site kun je ook het verhaal achter de stempels lezen:


"De in Dresden gevestigde bedrijf “Cats on appletrees” produceert een grappige en fantasierijke collectie van geïllustreerde briefpapier kaarten stempels en muur stickers. Hun producten vertellen kleine verhalen over Friedegunde, de kat die word nagezeten door een stel slimme honden Over het algemeen heeft de kat een rustige leven maar die veranderen zij in onrust. Alles begon met de kat die was weggelopen en die bij terugkomst er op het eerste oog ongeschonden uit zag maar wel zat met een gedraaide nek. Wat kon er gebeurd zijn met de verdraaide nek van deze arme kat. Zelfs fysiotherapeutische behandelingen raakte er niet in geslaagd in het herstellen van de oorspronkelijke houding van de kat. Was het een geval van psychologische spanning? Deze vraag leidt tot wilde speculaties over wat er gebeurd kon zijn met Friedegunde (Frida). Het resultaat is een reeks van momentopnamen die vele versies vertonen van hoe de honden – Mr. Just, Mr. Alfons, Eduard von Bollersbach en vrienden – Friedegune proberen te vangen."


 Ze zijn zo leuk te combineren met een paar kleuren en wat achtergrond stempels creëer je iedere keer weer wat leuks.

Soms leg ik wat stempels klaar waar ik een kaartje mee wil maken, maar dat plan kan totaal veranderen als je eenmaal bezig bent. Het puzzelen blijft leuk.


  
Materialen:
- Cats on Appletrees stempels -
- Stampin'Up! inkt -
- Memento inkt - 
- Art Specially mixed media stempels -

Nieuwe MIXED MEDIA lijn Geralda Jansen





2 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk allemaal en wat een leuk cadeautje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super fun and awesome creations! LOVE the silhouetted stamps you have used ♥

    BeantwoordenVerwijderen