vrijdag 8 januari 2016

Art Specially Beterschaps kaart


Toen ik vanmorgen (05-01-2016) mijn Facebook opende om nieuwe berichten te lezen zag ik een minder leuk bericht van de Art Specially, Agitte schreef het volgende bericht.  Hier een korte samenvatting ervan:

"Voor Angela kwam er in Augustus 2015 niet zo'n lekker nieuws binnengerold. Na een fantastisch weekend waar we een vriendinnendag hadden en waarin haar vader met zijn grote liefde trouwde, kwam daar Maandag dat telefoontje. Boem borstkanker.
Na de dreun komt dan het besef. Ook het praktische, het event ? de boeken? allemaal van die dingen waar we toen nog geen pasklare oplossing voor hadden. Alles moet iets sneller geregeld worden, er moeten wat meer mensen ingeschakeld worden. Maar wat het allerbelangrijkste is Angela moet gewoon beter worden.
Nu paar maanden later. Operatie geslaagd, bestralingen achter de rug en nu nog het traject van de chemo's. Angela blijft positief. Het is een hobbel die ze moet nemen en zoals ik het zie doet ze dat fantastisch en ze gaat weer helemaal de oude worden. Angela heeft me gevraagd dit stukje te plaatsen, ook om begrip te vragen, nu snappen jullie waarschijnlijk waarom er dit jaar geen boekjes worden uitgegeven. Alle energie gaat naar het Event en ze heeft natuurlijk ook nog The Stamping Cottage die ze samen met Marga draait en die ook gewoon open moet blijven."



Hierbij volgde een oproep om een beterschaps kaartje te maken en deze op te sturen naar Angela. Uiteraard ben ik meteen aan de slag gegaan en kon het kaartje nog vóór vijven op de bus.

Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo besluiteloos ben geweest met een kaart, ik heb de indeling zeker 20 keer veranderd en onderdelen opnieuw gestempeld. Ik heb verschillende technieken toegepast: clear embossingpoeder Distress ink en Minc foli (Heidi Swapp) gebruikt voor de vlinders. Het schuine strookje zit alleen aan de achterkant vastgeplakt zodat ik er nog een lekker theezakje bij kon doen.



Materialen:
 - Heidi Swapp Minc foil Teal - 
- Heidi Swapp Minc Decor 3D Butterflies -
- Crea Nest Lies XXL no. 21 -
- Basic Cutting & Embossing by Joy Crafts 6002/0402 -
- Marianne Design clear stamp vlinders en klaprozen CS0927 -
- Marianne Design ronde tekst stempels CS0853 -
- Panduro papertape Frosty Christmas- 
- Distress inc Cracked Pistachio -
- Distress ink Evergreen Bough -
- Distress ink Peacock Feathers -
- Ink blending tool rond -
- Clear embossingpoeder -
- Versamark -
- Memento black - 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten